Salesforce kent Nextview de hoogste status toe voor Service Cloud en Field Service expertise
15 december 2020 12:02
Nextview, de Salesforce Platinum Consulting Partner, heeft de Salesforce Service Cloud Expert status toegewezen gekregen. Met deze status, die bestaat uit specialismes op het gebied van Service Cloud, Field Service en Digital Engagement, is Nextview de eerste Salesforce boutique partner in de Benelux die het hoogst mogelijke expertiseniveau op de Salesforce AppExchange heeft behaald.
Succesvolle klantenservice & field service projecten
Salesforce is wereldwijd leider op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en evalueert voortdurend zijn wereldwijde partnerecosysteem. Dit doen ze door het kennisniveau, de ervaring die is opgedaan met succesvol afgeronde projecten en de klanttevredenheid van elke implementatiepartner te beoordelen. Alleen partners met een hoog aantal gecertificeerde professionals en experts, een sterke en gevarieerde reeks projecten en een hoge klanttevredenheid komen in aanmerking voor de Expert Navigator-status. Nextview heeft deze status toegekend gekregen vanwege haar zeer succesvolle projecten op het gebied van Service Cloud, Field Service en Digital Engagement.
Marko Kiers, RVP Service Cloud EMEA North bij Salesforce: “We zijn verheugd dat Nextview de Service Cloud Expert status heeft gekregen. Het is duidelijk dat goede klantenservice één van de belangrijkste pijlers is van een goede klantbeleving. Met deze status in het Salesforce Navigator programma is Nextview extreem goed uitgerust om kartrekker te zijn in deze ontwikkeling. Nextview’s indrukwekkende focus op klantenserviceprojecten en kennisontwikkeling in dit domein stelt de organisatie in staat om onze gezamenlijke klanten te helpen een geweldige klantervaring te bieden.”
Eerste boutique Salesforce partner in de Benelux
Nextview is de eerste Salesforce boutique partner in de Benelux die de hoogste status in het programma behaalt. Nextview heeft succesvolle Service Cloud projecten opgeleverd bij klanten zoals Swiss Sense, LeasePlan Corporation, VvAA, Iddink Group en Pentair.
Stef van den Oever, Practice Manager bij Nextview: “We zien een versnelde groei in klantverwachtingen op het gebied van klantenservice. Bij Nextview combineren we onze mensgerichte Design-Led aanpak met het innovatieve Salesforce platform om onze klanten te helpen met het realiseren van een betekenisvolle klantervaring. We zijn erg trots dat ons succes hierin erkend wordt door het verkrijgen van de Service Cloud Expert status.”
Joey Janssen, Directeur Customer Experience bij Swiss Sense: “Nextview’s kennis over Salesforce Service Cloud in combinatie met hun affiniteit met klantenservice zijn cruciaal geweest voor de digitale transformatie van onze klantenservice-afdeling. Hun expertise heeft ons geholpen om winkelmedewerkers actief deel te laten nemen in onze klantenservice aanpak. Daarmee bieden we onze klanten een volledige omnichannel service ervaring.”
Investeren in de toekomst
Nextview ontving eerder dit jaar een strategische investering van Salesforce Ventures. Met deze investering kon Nextview investeren in zowel strategische competenties als in het vergroten van haar voetafdruk in de Europese markt. Huub Waterval, CEO van Nextview: “Dit jaar is fenomenaal geweest voor Nextview. Tijdens deze uitdagende tijden zijn we succesvol geweest in onze uitbreiding naar Duitsland en zijn we marktleider geworden in belangrijke competentiegebieden. Denk aan Service Cloud en Field Service, maar ook aan Einstein Analytics waarvan we de eerste waren die de hoogste Salesforce-status bemachtigde. Ik ben heel trots op ons team en het geweldige werk dat ze hebben geleverd.”
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.