IT-opleider Compu Act kiest Bambuu voor nieuw marketingbeleid
9 oktober 2018 09:56
Zo’n 40% van onze dagelijkse werkzaamheden vindt plaats in MS Office, maar velen hebben hier nooit een training voor gevolgd. In zeker 88% van de Excel Spreadsheets staan dan ook fouten. Dit kost bedrijven miljarden per jaar. Maar 2 partijen gaan hier nu verandering in brengen.
De IT-opleider van Nederland, Compu Act, bundelt de krachten met marketingbureau Bambuu. Samen willen ze zoveel mogelijk bedrijven laten weten dat het essentieel is dat medewerkers de software goed begrijpen.
Algemeen Directeur Mathieu Bruens: ‘Ik wil dat heel Nederland onze boodschap ontvangt. Daarom gaan we samenwerken met Bambuu. Bambuu maakt voor ons de vertaalslag naar de grotere markt. Hun expertise in het stroomlijnen van de marketing en de regie daarin te pakken, is van grote waarde voor ons.’
Compu Act heeft 20 jaar expertise in het geven van hoogkwalitatieve IT-trainingen door heel Nederland. Bambuu zet die ervaring, kwaliteit en landelijke aanwezigheid om naar een sterke online presentie en brengt Compu Act zo bij een breder publiek onder de aandacht.
Erik Dijkman, marketing strateeg bij Bambuu: ‘Met Compu Act starten we een langdurige samenwerking om een sterk fundament te leggen voor hun marketing. Het doel is optimaal vindbaar te zijn en beter hun publiek aan te spreken. We vervangen eerst hun website en zetten vervolgens in op optimale vindbaarheid en zichtbaarheid binnen de juiste doelgroep. Zo kan Compu Act zijn maximale potentieel vervullen.’
Bambuu bedenkt en ontwikkelt pragmatisch, digital first marketingbeleid voor ondernemers met groeiplannen. Altijd gericht op resultaat, goed doordacht en optimaal meetbaar. De ervaren professionals van Bambuu werken dagelijks aan de digitale marketing transformatie van onder meer dienstverleners en kennisintensieve bedrijven.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.