8 redenen voor jouw energiebedrijf, om een e-mailnieuwsbrief in te zetten!
4 april 2018 16:08
Ook in 2018 kun je ook als energiebedrijf niet meer om e-mailmarketing heen. Vooral je bestaande klanten op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen binnen jouw energiebedrijf is ontzettend waardevol voor je bedrijf. Daarom hebben we voor jou 8 redenen bedacht waarom ook jij als ondernemer binnen de energiesector een e-mailnieuwsbrief moet inzetten!
- Onderzoek de interesse van je klanten over bijvoorbeeld het verkrijgen van energieadvies, via de click rate en statistieken van je e-mailmarketing
- Het is relatief goedkoop. Vergelijk het maar eens met een DM naar hetzelfde bestand binnen uw energieklanten.
- Het klantenbestand wordt optimaal benut voor retentie (klantbehoud) binnen uw energiebedrijf .
- Met een nieuwsbrief over bijvoorbeeld de ontwikkelingen binnen uw energiebedrijf, kun je de content op je website extra onder de aandacht brengen.
- Klanten blijven op de hoogte over alles omtrent uw energiebedrijf en zien dat als een service met toegevoegde waarde.
- Met een nieuwsbrief kun je snel inspelen op de actualiteiten die spelen binnen de energiesector.
- Jij en jouw energiebedrijf blijven op het netvlies van de klant.
- Je kunt jouw kennis delen en je zo positioneren als expert tussen alle andere energiebedrijven.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.