8 redenen om een e-mailnieuwsbrief in te zetten
22 november 2017 16:26
In 2018 kun je als bedrijf niet meer om e-mailmarketing heen. Vooral je bestaande klanten op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen is ontzettend waardevol voor je bedrijf. Daarom hebben we voor jou 8 redenen bedacht waarom ook jij als ondernemer een e-mailnieuwsbrief moet inzetten!
- Onderzoek de interesse van je klanten, via de click rate en statistieken van je e-mailmarketing
- Het is relatief goedkoop. Vergelijk het maar eens met een DM naar hetzelfde bestand.
- Het klantenbestand wordt optimaal benut voor retentie (klantbehoud).
- Met een nieuwsbrief kun je de content op je website extra onder de aandacht brengen.
- Klanten blijven op de hoogte en zien dat als een service met toegevoegde waarde.
- Met een nieuwsbrief kun je snel inspelen op de actualiteiten.
- Jij en jouw bedrijf blijven op het netvlies van de klant.
- Je kunt jouw kennis delen en je zo positioneren als expert.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.