WWL Media levert maatwerk in nauw samenspel met klant

18 april 2017 10:16

WWL Media levert maatwerk in nauw samenspel met klant

Maatwerk leveren en de klant ontzorgen. Dat is de rode draad in de bedrijfsfilosofie van het op Urk gevestigde WWL Media, een veelzijdige onderneming waarvan de dienstverlening gestoeld is op meerdere pijlers, maar die vooral gespecialiseerd is in het bouwen van websites en het zoekmachinevriendelijk maken daarvan.

WWL Media (WWL staat voor World Wide Lab) levert haar diensten met name aan het mkb en de grootzakelijke markt. Naast de bouw van websites verzorgt het bedrijf ook drukwerk - van visitekaartjes tot complete huisstijlen - en maakt het bedrijfsvideo’s, bijvoorbeeld ter ondersteuning van teksten op een website.

Klant centraal

Ook biedt WWL Media haar klanten faciliteiten voor webhosting, is ze actief in huisstijlbewaking en adviseert ze in uitingen op Facebook en andere sociale media. Eens per week houdt het bedrijf een spreekuur om haar klanten te informeren over de mogelijkheden van hun website. Kortom, een breed georiënteerde dienstverlener die met al haar activiteiten steeds de klant centraal stelt.

Flinke groei

WWL Media is in 2013 opgericht door de huidige CEO van het bedrijf, Raymond Riep. Vanaf het begin heeft het bedrijf een flinke groei doorgemaakt. Die groei is vooral te danken aan het tijdig inspelen op nieuwe ontwikkelingen en het continu optimaliseren van de diensten voor het bedrijfsleven. WWL Media heeft heel Nederland als werkgebied en telt inmiddels zes medewerkers, ieder met z’n eigen disciplines.

Eigen beheer

“Wij doen al onze activiteiten in eigen beheer”, benadrukt Riep. “We besteden vrijwel nooit iets uit. Dat is een bewuste keuze. Als je alles zelf doet, kun je de kwaliteit van je diensten goed bewaken. Onze dienstverlening is volledig gericht op maatwerk. In principe leveren we geen standaardmodellen, maar zijn de wensen van de klant leidend. We kunnen de klant daarbij helemaal ontzorgen en hem begeleiden van idee tot en met een concreet werkend model. Met deze filosofie onderscheiden we ons nadrukkelijk in de markt en maken wij het verschil.”

Goed gevoel

“Eigenlijk doen we alles in nauw overleg met de klant”, vult Paul Boomkamp, hoofd ontwikkeling bij WWL Media, aan. “We gaan eerst bij elkaar zitten om te horen wat de klant wil. Daarna maken we samen met hem een plan dat ook in overleg met hem wordt uitgewerkt. Het is niet zo dat wij tegen de klant zeggen: zo moet je het doen. Dat moet een samenspel zijn waar beide partijen een goed gevoel bij hebben. Zowel de klant als wij.”

Vernieuwing

Riep en Boomkamp benadrukken dat de steeds verdergaande digitalisering ook bij WWL Media continu vraagt om vernieuwing en flexibilisering van de dienstverlening. “Wij houden de ontwikkelingen en trends nauwlettend in de gaten om optimaal op nieuwe mogelijkheden en kansen te kunnen inspelen. Alleen zo kunnen wij de klant de juiste oplossing blijven bieden …” «

WWL Media - www.wwlmedia.tv

Tekst: Harry Knevelbaard / Fotografie: Gerrit Boer

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.