Workday wil innovatie Nederlandse bedrijven accelereren en opent Customer Innovation Lab in Amsterdam
11 oktober 2024 11:02
Bedrijven kunnen toegevoegde waarde van Workday AI-technologie in realtime ervaren middels op maat gemaakte scenario's
Workday, Inc. (NASDAQ: WDAY), een leidende leverancier van oplossingen om organisaties te helpen hun personeel en kapitaal te beheren, ziet Nederland als belangrijke innovatie hub en opent een Customer Innovation Lab in Amsterdam om bedrijven uit heel Europa te helpen hun innovatie te accelereren en zich snel aan te passen aan de steeds veranderende markt.
Het Customer Innovation Lab combineert technologie en innovatie en geeft prospects en klanten een op maat gemaakte indruk van wat verschillende scenario’s inhouden voor de wendbaarheid van het bedrijf op het gebied van HR en finance. Bezoekers beginnen hun ervaring aan een interactieve tafel met touchscreen vol waardevolle informatie.
Het Customer Innovation Lab is uitgerust met de nieuwste Workday AI-technologiën, zodat bezoekers kunnen ervaren op welke vlakken machine learning en generatieve AI optimale waarde bieden, terwijl ze controle houden over alle beslissingen.
“Het Workday Customer Innovation Lab inspireerde ons om onze Workday HR-strategie voor de lange termijn te ontwikkelen. Dankzij de gepersonaliseerde scenario's kregen we direct inzicht in de impact van onze beslissingen. We nemen waardevolle inzichten mee naar huis om toekomstbestendige keuzes te maken”, aldus Jan den Hartog, Group HR Director bij Boskalis.
Workday heeft meer dan 2.175 klanten met een hoofdkantoor in Europa, waaronder Nederlandse bedrijven als Basic-Fit, BDR Thermea, en Nutreco. Diverse Nederlandse klanten kregen in de afgelopen periode de kans om het Customer Innovation Lab alvast te bezoeken.
“Wendbaarheid en flexibiliteit zijn cruciaal in de huidige, snel veranderende markt. Als innovatief bedrijf begrijpen we hoe belangrijk het is om verschillende scenario's te kunnen simuleren, zodat we beter geïnformeerde beslissingen
kunnen nemen”, zegt Carla Generaal, business lead, Picnic Technologies. “Deze proactieve benadering die wordt gefaciliteerd door het Customer Innovation Lab stelt ons niet alleen in staat om snel te reageren op veranderingen, maar ook om strategisch te anticiperen op toekomstige uitdagingen en kansen.”
“Workday blijft zich inzetten voor innovatie, zowel in het toevoegen van nieuwe functionaliteiten aan onze eigen producten als in het ondersteunen van onze klanten om succesvol te zijn in een steeds veranderende markt. Het feit dat Workday Amsterdam heeft gekozen als locatie om een nieuw Customer Innovation Lab te openen, laat zien hoe belangrijk de Nederlandse markt is voor Workday. In het afgelopen jaar hebben we significante successen geboekt in Nederland en zijn we door de grens van $ 1 miljard in jaarlijkse terugkerende omzet in EMEA gebroken”, aldus Angelique de Vries - Schipperijn, president, EMEA bij Workday. “Dit is te danken aan onze voortdurende focus op innovatie, verantwoord gebruik van AI en het bieden van een uitstekende klantervaring.”
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.