Whello Group stelt nieuw managementteam aan
8 april 2025 11:56
Drie nieuwe managementleden versterken focus op groei
Online marketingbureau Whello Group breidt per direct haar managementteam uit met Mark Joon (Operational lead), René Hoogendoorn (Commercial Lead) en Juliske Hummel (Creative & Culture Lead). Met de aanstellingen krijgt de organisatie extra slagkracht om ambitieuze merken verder te laten groeien.
Whello Group maakt met de aanstelling van bekende teamleden als management een volgende stap. "Met dit team zijn we klaar voor de volgende fase," zegt co-founder Nasser al Kamouchi. "We weten waar scale-ups tegenaan lopen en hoe ze slimmer kunnen groeien. Dankzij deze versterking kunnen we klanten nog beter ondersteunen met flexibele teams en een niche aanpak die steeds impact maakt."
Multidisciplinair team
Met het nieuwe managementteam zet Whello Group in op haar zogenoemde Team as a Service-aanpak. Waarbij klanten toegang hebben tot een multidisciplinair team dat aansluit op hun groeidoelen. Mark Joon, Operational Lead, richt zich daarom op het creëren van efficiënte processen, zodat klanten flexibel kunnen opschalen zonder vast te lopen in complexiteit. Joon: "Groeien gaat niet alleen over meer doen, maar vooral over slimmer werken. Wat vandaag werkt, is morgen alweer achterhaald. Daarom is Whello Group altijd in beweging. Met vijf gespecialiseerde labels en meer dan 50 marketeers, strategen en designers onder één dak, helpen we merken groeien door strategie en merkbeleving te koppelen aan performancegedreven marketing.”
Expertise en strategie
Voor René Hoogendoorn, Commercial Lead, is groei het resultaat van de slimme inzet van data en een sterke strategie. In zijn loopbaan specialiseerde hij zich in strategische marketing en klantinzichten. Die kennis past hij toe bij het vereenvoudigen van marketing van bedrijven. Hoogendoorn: “Zolang ik de doelgroep van mijn klanten begrijp, ontwikkelen we strategieën die simpel, snel en effectief werken." Ook op creatief en strategisch vlak zet Whello Group een nieuwe stap. Juliske Hummel, Creative & Culture Lead, zorgt ervoor dat merkstrategie en creativiteit hand in hand gaan. Ze werkte eerder als Marketing en Brandmanager bij Frisse Blikken en kent de uitdagingen van marketingmanagers van binnenuit. "Sterke merken bouw je niet met losse campagnes," zegt Hummel. "Ik help bedrijven hun merk strategisch slim neer te zetten, zodat het blijft hangen en raakt bij de juiste doelgroep."
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.