Vlirdens en Coniche gaan samen verder

25 april 2023 16:00

Vlirdens en Coniche gaan samen verder

Beide organisaties bundelen hun krachten om Nederland meer klantgedreven en werkend te maken.

Het samengaan van Coniche en Vlirdens maakt hen, door de combinatie, marktleider in klantcontact. De maatschappelijke opdracht die Vlirdens zichzelf heeft gegeven is: ‘Nederland meer werkend maken’. Dat is een serieuze opdracht, omdat de maatschappelijke uitdagingen groot zijn. Om sneller en breder impact te maken gaan deze organisaties daarom samen verder.

Vlirdens is marktleider in personeelsplanning en workforce management, met een focus op zorg, overheid en klantcontact. Coniche heeft 30 jaar ervaring in goed klantcontact binnen organisaties. Van strategie, ontwikkeling en aansturing tot uitvoering. Deze expertise maakt Nederland meer klantgedreven, een belangrijke voorwaarde om Nederland meer werkend te maken. Samen zijn de partijen marktleider binnen klantcontact.

Arend van Houwelingen, algemeen directeur Vlirdens: “Met Coniche samen, vergroten we de mogelijkheden van een meer klantgedreven Nederland. Daar zijn we natuurlijk heel blij mee! Het past bij wat er nodig is om Nederland meer werkend te maken. Ons samengaan voelt vooral goed én als een logische keuze. We nemen de tijd om zorgvuldig samen te gaan. Daarom blijft in 2023 zowel Coniche als Vlirdens zelfstandig werken voor hun eigen opdrachtgevers. Ondertussen kijken we op welke onderdelen we al krachten kunnen bundelen. Pas in 2024 gaan we samen verder onder de naam Vlirdens,” aldus Van Houwelingen.

Gerard van Vliet, algemeen directeur Coniche: “Het samengaan maakt dat onze droom ‘Nederland meer klantgedreven maken’ sneller uitkomt. De meer dan 15 jaar ervaring van Vlirdens in WFM, personeelsplanning en klantcontact draagt hier enorm aan bij.

Dit samengaan voelt vertrouwd. Eerder bundelden we al succesvol ons opleidingsaanbod.Samen hebben we een breed opleidingsportfolio, met erkende diploma’s. Dit zorgt voor meer  mensen met kennis die zichzelf, collega’s en organisaties binnen klantcontact meer werkend maken.”

Over VLIRDENS

De afgelopen 15 jaar is Vlirdens (Doorn, 125 medewerkers, opgericht in 2007) uitgegroeid tot marktleider op het gebied van workforce management waarmee ze organisaties helpt bij hun planningsuitdagingen. Door het specialisme van Vlirdens krijgen organisaties inzicht in hun capaciteitsvraag en -aanbod waardoor de personeelsplanning geoptimaliseerd kan worden. Zo kunnen organisaties hun inzetbaarheid vergroten en personeelstekorten verkleinen. De Sustainable Development Goals (SDG’s) zijn hierin de leidraad, om met planning Nederland meer werkend te maken.

Vlirdens organiseert jaarlijks het grootste WFM Congres van de Benelux en is de drijvende kracht achter de uitreiking van de WFM Awards.

Over CONICHE

Al sinds 1992 richt Coniche zich op de analyse van strategische servicevraagstukken,  de ontwikkeling van professionals en -teams in klantcontact en het doorvoeren van veranderingen in organisaties, processen en systemen die de servicestrategie ten uitvoer moeten brengen.

Door al haar ervaring, verstaat Coniche haar vak in klantcontact als de beste. Een vak dat door de ervaren trainers en consultants al meer dan 30 jaar met veel liefde en passie wordt bijgebracht. Jaarlijks organiseert Coniche hét Teamleider Event van Nederland met de Teamleider van het jaar verkiezing.

Meer over Vlirdens, de komst van Coniche en hoe zij samen Nederland meer klantgedreven en meer werkend maken? Kijk dan even op vlirdens.nl/ja of unlock.coniche.nl/ja

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.