TOPdesk erkend als Customers’ Choice in het ‘2024 Gartner® Voice of the Customer for IT Service Management Platforms’ rapport
21 juni 2024 11:36
Service Management softwareleverancier TOPdesk is uitgeroepen tot Customers' Choice in het ‘Gartner Voice of the Customer for IT Service Management Platforms’ rapport. TOPdesk had in mei 2024 een beoordeling van een 4,6 uit 5 op de Gartner Peer Insights website. Op deze website beveelt 91 procent van de klanten TOPdesk aan anderen aan.
Vier basisprincipes
TOPdesk helpt organisaties over de hele wereld servicemanagementprocessen te verbeteren door het bieden van een gebruiksvriendelijke selfservice ITSM-oplossing met uitgebreide ondersteuning via het TOPdesk platform. Tijdens alle dienstverlening staan vier basisprincipes centraal: blije klanten, betrokken medewerkers, duurzame groei en verantwoord ondernemerschap. De focus op klanttevredenheid is groot en de Gartner-erkenning* laat volgens TOPdesk zien dat de geleverde inspanningen gewaardeerd worden door de klanten.
Wolter Smit, CEO bij TOPdesk, zegt: “Voor het hele team is deze erkenning prachtig nieuws. Tevreden klanten zijn al dertig jaar onze drijfveer en het is bijzonder mooi om op deze manier opnieuw bevestiging te krijgen. Wij zijn erg dankbaar voor en trots op de betrokkenheid van onze klanten, waardoor wij - van de vier partijen met de Customers’ Choice erkenning - de meeste reviews hebben mogen ontvangen.”
Victor van der Vring, Domain Expert Customer Satisfaction bij TOPdesk: “We willen onze dienstverlening continu verbeteren en daarom vinden wij het belangrijk om feedback te krijgen. Het is een prachtig compliment naar onze medewerkers dat we zo goed scoren. En dat we ons op het platform van Gartner op deze manier onderscheiden van onze concullega’s, is een hele mooie kroon op ons werk. Maar dat betekent niet dat we nu achterover gaan leunen. We blijven focus houden op verbetering.”
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.