Tips en advies voor het kantoorleven in een nieuwe realiteit
21 april 2020 13:31
Vandaag gaat Anderhalvemeterwerktbeter.nl live. De website helpt iedereen die op kantoor werkt - achter een bureau of de receptie, maar ook in de facilitaire dienst, schoonmaak en catering - om te gaan met de realiteit van samenwerken in de anderhalve-meter-economie. Anderhalvemeterwerktbeter.nl bevat onder andere praktische tips over de omgang met collega's en gasten, het schoonmaken van de werkplek, gebruik van openbare ruimtes, inrichting en routing van gebouwen en het 'corona-proof' inrichten van vergaderingen. Anderhalvemeterwerktbeter.nl is een initiatief van bouwens&.
Voor mensen die werkzaam zijn in een kantoorgebouw geldt door de uitbraak van het coronavirus een nieuwe realiteit. Niet alleen moet op ieder moment anderhalve meter afstand tot andere gebruikers worden gehouden, maar ook gelden strengere regels met betrekking tot het schoonhouden van de werkplek, eten en drinken op kantoor en het (veilig) houden van vergaderingen.
Michael Bouwens: "Anderhalvemeterwerktbeter.nl is ontwikkeld om inzicht en overzicht te bieden aan mensen die weer gaan deelnemen aan het kantoorleven. Of je nu achter de receptie staat, een kantoorbaan hebt of in de catering zit: iedereen vraagt zich af wat deze nieuwe manier van werken gaat betekenen, hoe je daarmee omgaat en wat je kunt doen om veilig én productief te zijn en blijven."
Anderhalvemeterwerktbeter.nl richt zich op zes categorieën: kantoormedewerkers ('mensen achter een bureau'), receptionisten, cateringmedewerkers, schoonmakers, facilitair managers en vastgoedeigenaren.
www.anderhalvemeterwerktbeter.nl
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.