Snakeware breidt uit naar bloemen en planten: digitale samenwerking met OZ-Hami

10 december 2024 09:23

Snakeware breidt uit naar bloemen en planten: digitale samenwerking met OZ-Hami

Snakeware, expert in digitale transformatie, kondigt zijn nieuwste samenwerking aan in de internationale bloemen- en plantenindustrie. OZ-Hami, een toonaangevende naam binnen de sector, heeft Snakeware gekozen om een baanbrekende, mobiele B2B-webshop te ontwikkelen die specifiek is ontworpen voor de unieke behoeften van bloemengroothandels en bloemisten wereldwijd.

Na jarenlang succesvol gegroeid te zijn door partnerships met klanten in media, toerisme en food retail zet Snakeware zijn digitale expertise nu in naar de bloemen- en plantenhandel. Voor bloemenexporteur OZ-Hami wordt gewerkt aan een complete B2B-webshop die volledig is afgestemd op de behoeften van bloemengroothandels en bloemisten en geoptimaliseerd voor mobiel gebruik. “Deze nieuwe webshop zal bloemengroothandels en andere afnemers de mogelijkheid bieden om eenvoudig, snel en waar dan ook bestellingen te plaatsen – letterlijk vanuit hun jas of tas,” aldus CCO Ate van der Meer van Snakeware.

De OZ-Hami uitdaging: snelheid, simpliciteit en slimheid

Met meer dan 30.000 artikelen in hun assortiment staat OZ-Hami voor de uitdaging om een snelle en gebruiksvriendelijke digitale ervaring te bieden. Snakeware ontwikkelt een mobiele webshop die de complexiteit uit het bestelproces haalt en gebruikers een eenvoudig en efficiënt platform biedt om producten te zoeken, selecteren en te bestellen. De mobiele app wordt naadloos verbonden met OZ-Hami’s geavanceerde warehouse- en logistieke systemen, waardoor klanten wereldwijd profiteren van een gestroomlijnd proces – van selectie tot levering.

Innovatie en maatwerk

"Voor OZ-Hami realiseren wij een volledig op maat gemaakte mobiele B2B-webshop, ontwikkeld volgens onze user-centric business design aanpak. Hierbij focussen we op strategie, techniek en gebruiksvriendelijkheid die direct bijdragen aan het succes van de business. Door onderzoek, doorvragen en interne systemen te analyseren, combineren we alles op een schaalbare en flexibele manier. Met een intuïtieve gebruikerservaring en een robuuste backend, verwerken we moeiteloos duizenden transacties en artikelen. Slimme API-integraties zorgen voor naadloze en razendsnelle connectiviteit tussen warehouse en klant. Dit alles resulteert in een toekomstbestendige oplossing die écht aansluit bij de behoeften van de bloemen- en plantenbranche," aldus Ate van der Meer.

Klanttevredenheid bij OZ-Hami

OZ-Hami is enthousiast over de samenwerking met Snakeware. “Deze samenwerking is een belangrijke stap in onze ambitie om klanten wereldwijd een efficiënte en probleemloze digitale mobiele ervaring te bieden. We waren onder de indruk van Snakeware's uitgebreide kennis en ervaring in onder meer de food retail-sector, het online boodschappen doen en hun praktische manier van aanpakken en we hebben er het volste vertrouwen in dat zij de ideale oplossing gaan bieden voor ons uitgebreide assortiment in bloemen en planten. We zien ernaar uit om onze klanten een gebruiksvriendelijke, mobiele B2B-oplossing te bieden die aansluit bij de groeiende vraag naar digitale eenvoud in onze industrie,” aldus E-Commerce Manager Roy Vijverberg van OZ-Hami.

Meer informatie is te vinden op www.snakeware.nl.

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.