NAUPAR haakt in op trend bedrijfsuitjes: actie en beleving

18 mei 2017 13:39

NAUPAR haakt in op trend bedrijfsuitjes: actie en beleving

Het traditionele bedrijfsuitje is anno 2017 uitgegroeid tot een belangrijk teambuildingsmoment. Door thuiswerkdagen en flexplekken zien collega’s elkaar niet dagelijks meer en het bedrijfsuitje heeft daardoor een nieuwe functie gekregen: bijdragen aan ‘echt’ contact. NAUPAR begrijpt deze trend heel goed en haakt hierop in met een nieuw aanbod actieve bedrijfsuitjes, waarbij verbinding, beleving en samenwerking centraal staan.

Zo biedt NAUPAR de mogelijkheid om vooraf aan de - actieve - zeiltocht een bootcamp in de haven te doen! Ervaren instructeurs begeleiden deze grensverleggende ervaring. En eenmaal aan boord zijn er mogelijkheden genoeg om de beleving voor te zetten: een Barista-workshop is weer eens wat anders dan koffie uit een automaat halen, een cocktail-workshop zorgt gegarandeerd voor een vrolijke avond en in het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is een zeiltocht door het windmolenpark in de Noordoostpolder - met gids - een bijzonder educatieve ervaring!

Volledig verzorgd en all-inclusive

De geboden tochten zijn volledig verzorgd en all-inclusive. De deelnemers kunnen zich dus volledig richten op de gezamenlijke belevenis, op wezenlijk contact en samenwerking. En dat draagt positief bij aan de onderlinge relaties en individuele en teamprestaties. Voor werkgevers is het bovendien aantrekkelijk dat de bedrijfsuitjes van NAUPAR binnen de werkkostenregeling (WKR) vallen.

Kijk voor meer informatie op: https://www.naupar.nl/actueel/naupar-bedrijfsuitjes-actie-beleving

 

 

 

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.