Manutan Group boekt recordomzet en versterkt positie als Europese leider in B2B e-commerce

8 april 2025 11:24

Manutan Group boekt recordomzet en versterkt positie als Europese leider in B2B e-commerce

Voor het twaalfde jaar op rij toont Manutan Group een aanhoudende groei.

De Franse familieonderneming Manutan Group, opgericht in 1966, en Europese leider in B2B e-commerce laat voor het twaalfde jaar op rij een sterke financiële groei zien. Dit jaar behaalde het bedrijf een recordomzet van meer dan één miljard euro, een stijging van 7% ten opzichte van de €946 miljoen van vorig jaar.

Alles voor iedere werkplek

Manutan is dé specialist in producten die well-working bevorderen, of het nu gaat om kantoorruimtes, magazijnen, werkplaatsen of buitenterreinen. Met een uitgebreid assortiment helpt Manutan om werken elke dag leuker, eenvoudiger, veiliger en succesvoller te maken. Dankzij het alles-in-één aanbod van producten en diensten kunnen klanten bovendien efficiënter en duurzamer werken, terwijl ze hun inkoopprocessen optimaliseren.

Met meer dan 1 miljoen klanten in Europa, 25 dochterondernemingen verspreid over 17 Europese landen, 2.500 medewerkers en een portfolio van ruim 800.000 producten, heeft de Manutan Group zich de afgelopen jaren succesvol aangepast aan de veranderende behoeften en verwachtingen van zijn klanten.

Toekomstplannen

Manutan is een verantwoordelijke onderneming met sterke, strategische groeiambities. De komende jaren zal de bedrijfsstrategie zich voornamelijk richten op het vergroten van het assortiment aan duurzame producten en diensten, evenals het versterken van het hybride bedrijfsmodel dat digitale, gepersonaliseerde omnichannel klantbenadering en operationele flexibiliteit integreert.

Boris Vildósola Bustos, Managing Director, Manutan Benelux / Germany & Kruizinga zegt het volgende over de omzetcijfers en de strategie voor de komende jaren: “Als familiebedrijf zet Manutan zich onverminderd in voor het creëren van waarde voor medewerkers, klanten en de samenleving. Met een sterke focus op klantgerichtheid blijven we inspelen op de uitdagingen van vandaag. Door innovatieve en duurzame oplossingen te integreren in ons product- en dienstenaanbod, ondersteunen we onze klanten bij het optimaliseren van hun werkprocessen en bouwen we samen aan een toekomstbestendige wereld."

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.