MaisonPR gaat verder als Buro Hause
22 november 2024 09:51
Na 13 jaar een vernieuwde koers, met een nieuwe merkidentiteit, een nieuwe website en nieuwe krachten in het team. Daarnaast lanceren zij in 2025 een programma voor opkomende merken.
Het Benelux PR- en communicatie agentschap MaisonPR, al meer dan 13 jaar een gevestigde naam in de industrie en sinds 2023 onderdeel van de N11 Group, gaat verder onder een nieuwe naam: Buro Hause. Onder leiding van de onlangs aangestelde Managing Director Laurèl Bodenhorst Meyer maakt het agentschap niet alleen een naamsverandering door, maar zet het ook een vernieuwde koers in met een nieuwe merkidentiteit, een nieuwe website, en met meerdere nieuwe krachten in het team. Daarnaast lanceren zij in 2025 een programma voor opkomende merken.
Managing Director Laurèl Bodenhorst Meyer licht toe:
“De overgang naar Buro Hause is meer dan een naamsverandering; het weerspiegelt onze visie op de toekomst. In een tijdperk van vluchtige en een grote hoeveelheid aan communicatie geloven wij in de kracht van authentieke merkverhalen met een zorgvuldig evenwicht tussen niche aantrekkingskracht en betekenisvolle reikwijdte. Door de juiste verbindingen te creëren, kan er duurzame impact en aanhoudend bereik worden gerealiseerd."
Laurèl Bodenhorst Meyer vervolgt:
"Ondernemerschap, design en creativiteit liggen mij nauw aan het hart. Veelbelovende opkomende merken worstelen vaak om boven het maaiveld uit te komen. Daar willen wij verandering in brengen. Daarom zullen wij in 2025 een programma lanceren, waarbij wij elk jaar een select aantal opkomende merken zullen toevoegen aan het gevestigde portfolio, waarin wij geloven én van vinden dat zij gezien zouden moeten worden. Met dit programma hopen we een springplank te kunnen bieden naar groei en succes.”
Een nieuw hoofdstuk, dezelfde toewijding aan kwaliteit
Buro Hause slaat een nieuw hoofdstuk open, al dan wel met dezelfde toewijding aan kwaliteit die opdrachtgevers al 13 jaar waarderen. Het agentschap blijft een betrouwbare PR-partner in cosmetica, parfum, mode, cultuur, hospitality en lifestyle, en werkt voor nationale- en internationale opdrachtgevers zoals een L'Oréal Paris, Koninklijke de Kuyper, Park Plaza Hotels, Dr. Hauschka, Triumph, sloggi, en meer.
Het agentschap biedt een veelzijdig dienstenpakket. van Public Relations & Brand Communications en Brand & Media Partnerships tot Digital Talent Marketing, Social Media Management en Showroom Management. Ook excelleert Buro Hause in Brand Events & Activations, waarmee zij merken tot leven brengen. Bij Buro Hause gaat PR verder dan zichtbaarheid creëren. Het draait om het opbouwen van betekenisvolle verbindingen en het strategisch versterken van merkidentiteiten.
Een nieuw hoofdstuk, een nieuw team
Sinds de aanstelling van Laurèl Bodenhorst Meyer heeft het agentschap nieuwe aanwinsten in het team mogen verwelkomen. Deze versterkingen dragen bij aan de vernieuwde strategie en positionering van het agentschap. Amaal Mohmoud is aangesteld als Head of Brand Communications en Lead Cosmetology & Fragrances. Daarnaast versterken Maike van den Berg, Demi Jonk en Diede Driessen als nieuwe gezichten het team, allen met een gedegen expertise in respectievelijk PR, creatieve storytelling, event productie en influencer marketing.
Erik Hardick, eigenaar van de N11 Group, bevestigt zijn vertrouwen in deze transitie:
"Met deze stap bouwen we verder aan de ontwikkeling van de N11 Group. Het is tijd voor een nieuw hoofdstuk met een future-proof brandstrategie en een inspirerende visie voor Buro Hause. Gedreven door ambitie, met een nieuw, sterk en getalenteerd team, weet ik zeker dat we de verwachtingen van onze gewaardeerde klanten ruimschoots zullen overtreffen."
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.