Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns
27 mei 2020 15:33
Lubbers De Jong TECH PR groeit en versterkt het management team met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns. Zij treden respectievelijk aan als Client & Operations Director en Team & Strategy Coach.
Toxopeus (41) brengt ruime ervaring mee in marketingcommunicatie, corporate communicatie en PR. Aan bureauzijde werkte hij voor organisaties in zowel de consumenten- als zakelijke markt, waaronder tech- en entertainmentbedrijven als Spotify, Vodafone, Dell, Box en Nikon. In zijn nieuwe rol zal hij zich inzetten om met het team de volgende stap te zetten in de ontwikkeling van het bureau.
“Lubbers De Jong is een sterk tech-bureau met een lange historie, veel talent en enorm potentieel”, vertelt Toxopeus over zijn rol als Client & Operations Director. “Ik zie het als een eer om met dit mooie team de ambities van het bureau waar te gaan maken.”
Van Geuns (52) is ondernemer in de creatieve- en mode-industrie, gericht op zowel talent recruitment als learning & development. Door haar specialisatie in technologie en digitale transformatie binnen die sector was er een logische match met Lubbers De Jong. “Mensen staan aan de basis van innovatie. Daar geloof ik stellig in”, aldus Van Geuns. “Daarom ben ik ervan overtuigd dat we met dit mooie team aan het begin staan van een reis vol ontwikkeling.”
Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: “Gijs en Isrid zijn een belangrijke toevoeging aan het team, en onderschrijven waar Lubbers De Jong voor staat: het ondersteunen van ontwikkeling, innovatie en expertise. Ik heb er vertrouwen in dat wij zo goed gepositioneerd zijn om samen met hen onze klanten en team te blijven inspireren en naar nieuwe hoogten te brengen.”
Over Lubbers De Jong TECH PR
Lubbers De Jong TECH PR is een internationaal pr- en marketingbureau, gespecialiseerd in technologie en innovatie. Al meer dan 30 jaar ondersteunt het bedrijf nationale en internationale technologie- en innovatieve bedrijven met het vergroten van hun naamsbekendheid, het versterken van hun reputatie en het realiseren van groei. Lubbers De Jong werkt onder andere voor Red Hat, Infor en Interxion, is initiatiefnemer van de Digital Transformers Awards en sponsor van zowel de Plastic Soup Foundation als de Nederlandse Data Science Prijzen. De winnaar van een Dutch PR Award maakt deel uit van het wereldwijde pr-netwerk, PR Boutiques International.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.