Gun uw oude kantoormeubilair een tweede leven
10 januari 2022 16:00
Er komt altijd een moment dat u gaat nadenken over de aanschaf van nieuw kantoormeubilair. Het aanbod daarin is uitgebreid dus vervanging zal geen groot probleem zijn. Maar wat doet u met het oude, overbodig geworden meubilair? Zomaar weggooien is in deze tijd, waarin steeds meer aandacht is voor een transformatie naar een meer circulaire economie, eigenlijk not done. Het past beter in de huidige tijdsgeest om na te denken over een alternatieve bestemming voor uw oude kantoormeubelen.
Wanneer u de overtollige tafels, stoelen en kasten wilt gaan verkopen kan dat nogal eens meer tijd kosten dan u vooraf had ingecalculeerd. Sommige opkopers zijn immers niet bereid om de volledige inboedel over te nemen, waardoor u voor de rest weer een andere oplossing moet zien te vinden. Het is daarom beter om nog even door te blijven zoeken totdat u een betrouwbare onderneming heeft gevonden. Een partij die wel bereid is alles waar u van af wilt in één keer over te nemen en de bewuste ruimtes ook snel en grondig leeg te komen halen.
Gespecialiseerde opkoper
Totaalkoper is zo’n partij. Het bedrijf is gespecialiseerd in het opkopen van kantoormeubilair, bedrijfsinventarissen en partijhandel. Het in het Noord-Brabantse Beugen gevestigde bedrijf heeft inmiddels ruim tien jaar ervaring in deze branche en een naam opgebouwd als betrouwbare partner. Daardoor weten zij exact waar het om draait en wat klanten wensen: een scherpe waardebepaling, een snelle afhandeling en een vlotte betaling. Dankzij hun jarenlange ervaring en opgedane kennis zijn zij in staat om, wanneer er een overeenkomst is gesloten, het bewuste kantoorpand snel leeg te ruimen., Hierdoor komt er binnen no-time de benodigde ruimte voor de gewenste nieuwe kantoormeubelen.
Totaalkoper wil de klant zoveel mogelijk ontzorgen door het verkoopproces zo makkelijk mogelijk te maken. Het bedrijf deelt dit proces daarom op in vier duidelijke stappen van waardebepaling tot aan uitbetaling.
1.Gratis waardebepaling. Met behulp van een digitaal waardebepalingsformulier op de website geeft de klant alle gegevens over de activa door en stuurt ook foto’s mee van de inventaris.
2.Klant krijgt bod. Met behulp van de binnengekomen informatie doet Totaalkoper een passend bod op de boedel. Dit gebeurt doorgaans binnen 24 uur na ontvangst van het formulier. De klant beslist daarna of deze akkoord gaat met het bod.
3.Afspraak plannen. Nadat er een overeenstemming is bereikt, neemt het bedrijf contact op om een afspraak te maken om de goederen samen met de klant te bekijken. Daarvoor wordt een datum en tijdstip geprikt die de klant het best uitkomt.
4.Snelle betaling. Na een succesvolle afspraak pakt Totaalkoper door. Het bedrijf zorgt ervoor dat de klant vanaf dat moment geen omkijken meer heeft naar het overnameproces. Het afgesproken bedrag wordt zo snel mogelijk betaald aan de klant.
Op een geschikt moment – vaak zo snel mogelijk – komt er een team langs om het meubilair of de inventaris af te voeren. Zo heeft de klant binnen zo kort mogelijke termijn de vrije hand om nieuw meubilair te laten bezorgen.
Totaalkoper maakt met deze werkwijze haar naam waar, iets wat veel tevreden klanten kunnen beamen.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.