Grip op administratiekosten met Adfir

15 maart 2018 09:39

Grip op administratiekosten met Adfir

Administratie- en accountantskosten vormen voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf ieder jaar vaak een forse kostenpost. Ook de transparantie van de bestede uren laat nogal eens te wensen over. Adfir, administratief & fiscaal dienstverleners vindt dat dit anders kan.

‘Met variabele en transparante tarieven die afhankelijk zijn van de grootte van de administratie en meegaan met de ontwikkeling van de onderneming, aldus Willem Ravenhorst, eigenaar van Adfir. ‘En daarnaast vaste tarieven voor veel voorkomende werkzaamheden. Met onze online module op www.adfir.nl kunnen cliënten vooraf zelf berekenen wat de kosten zullen worden.  Zij weten zo precies wat zij kunnen verwachten en komen niet voor verrassingen te staan’.

 Full service dienstverlener

Adfir is een nieuw full service administratief en fiscaal dienstverlener voor ondernemers in het MKB, DGA’s, beoefenaars van vrije beroepen en eigenaren pensioen of stamrecht B.V.’s in de regio’s Amsterdam, Utrecht en Amersfoort. Ravenhorst: ‘Zij kunnen voor hun boekhouding, financiële administratie, belastingaangiften en personeels- en pensioenzaken bij ons terecht’. Geheel, gedeeltelijk of op maat. Van het opzetten en verwerken van de administratie, het opstellen van de jaarrekening (balans-, winst- en verliesrekening), kwartaal- en tussentijdse rapportages tot aangiften BTW, inkomsten-, vennootschaps- en loonbelasting. Maar ook wet- en regelgeving met betrekking tot belastingheffingen en eventuele bezwaarschriftprocedures. Als ondernemers alleen een controle willen op de administratie die zij zelf in een boekhoudsysteem hebben ingebracht is dat ook mogelijk’.

 Ervaren, persoonlijk en open

Ravenhorst is een gedreven ondernemer, met een jarenlange ervaring in de administratieve dienstverlening voor het klein MKB bedrijf. ‘Bij Adfir werken we met een team betrokken en deskundige medewerkers vanuit onze kantoren in Amsterdam, Utrecht en Amersfoort. We zijn hierdoor goed bereikbaar en garanderen de continuïteit van onze dienstverlening. Naast onze scherpe en transparante tarieven onderscheiden we ons door de persoonlijke en open relatie die we onderhouden met onze cliënten. We hechten aan een goed en duurzaam contact en we willen van toegevoegde waarde voor hen zijn. Niet alleen met parate en actuele kennis van administratieve processen en fiscale- en sociale wetgeving. Wij denken ook graag pro actief met hen mee en adviseren hen over hun fiscale positie’,

 Personeelsdiensten en pensioenberekeningen

Voor ondernemers met personeel in dienst verzorgt Adfir afhankelijk van de fase en ontwikkeling van de onderneming adviserende, ondersteunende of uitvoerende diensten. Van het verwerken van de salarisadministratie, het opstellen van arbeidscontracten en loonstroken tot de begeleiding bij ontslagaanvragen. Ravenhorst: ‘Vanaf 1 juli 2017 is het niet langer mogelijk pensioen in eigen beheer te hebben. DGA’s of eigenaren B.V.’s die pensioen in hun eigen onderneming hebben opgebouwd kunnen bij ons terecht voor advies over het bevriezen, afkopen, omzetten of afstorten hiervan’.

Soepele overstapservice

Ravenhorst: ‘We merken dat veel ondernemers het moeilijk vinden om over te stappen naar een ander administratie- of accountantskantoor. Ook al zijn ze ontevreden over hun huidige contact. Toch kan het goed zijn eens verder te kijken. Tarieven te vergelijken en in gesprek te gaan met een andere partij om te kijken wat deze kan bieden en/of over te stappen. Een overstap hoeft niet lastig te zijn en kan geruisloos gaan. Adfir biedt hiervoor een soepele overstapservice. Nadat de ondernemer zelf eerst de huidige overeenkomst heeft opgezegd, nemen wij contact op met dit kantoor en zorgen ervoor dat het dossier op een goede en betrouwbare manier aan ons wordt overgedragen. De ondernemer hoeft hiervoor niets te doen, wij regelen het’.

Kosteloos intakegesprek

Meer informatie? Ga naar www.adfir.nl, vraag een offerte aan via info@adfir.nl, of maak een afspraak voor een kosteloos intakegesprek  via 030 227 06 81 (kantoor Utrecht), 033 – 202 27 65 (kantoor Amersfoort) of 020 244 03 25 (kantoor Amsterdam).

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.