Digitale marketing kost alleen geld als het niets oplevert

6 maart 2018 16:24

Digitale marketing kost alleen geld als het niets oplevert

Als ondernemer wil je groeien. Groeien in termen van meer leads, meer omzet en meer naamsbekendheid. Maar je wilt ook je huidige markt behouden en goede medewerkers aantrekken. Dat alles tegen zo laat mogelijke kosten. En laat het daar nu vaak op ‘mislopen’. Dergelijke zaken en doelstellingen hoeven niets te kosten. Marketing kost alleen geld als het voor jouw bedrijf niets oplevert.

We kunnen als Digital marketing bureau Team Nijhuis veel over onszelf vertellen. Dat we bijvoorbeeld als familiebedrijf al sinds 1973 meedraaien in de wereld van marketing en communicatie. Dat wij juist door ons lange bestaan weten dat niets zo constant is als verandering. Dat wij tot de top 3% Google Premier Partners van Europa behoren en onze samenwerking intensief is met Google en we snel kunnen schakelen. We kunnen het hebben over dat wij diverse prijzen hebben gewonnen zoals bijvoorbeeld: FD Gazelle, Deloitte Fast 50 en als klap op de vuurpijl uitgeroepen tot nummer 2 bureau van Nederland.

Maar waarom zouden we het daar alleen maar over hebben? We hebben het liever over jou, over jouw bedrijf. Over wie jij bent, in welke business je zit en waar je nu staat. Of nog liever gezegd en voor ons nóg veel belangrijker:

‘Waar wil je naartoe’? ‘Waar sta jij over één, twee, vijf of tien jaar?’

In 2008 kwamen wij er als bureau namelijk al snel achter dat digitale marketing écht een vak apart is. Niet wetende dat wij ons - 10 jaar later - tot de top van de nationale- en internationale bureaus zouden begeven. Elke dag zien wij onbenutte kansen op het gebied van digitale marketing. Kanalen die ingezet worden die helemaal niets opleveren - en dus inderdaad geld kosten - of kanalen die niet ingezet worden maar zoveel potentie hebben.

Hoe wij hier achter zijn gekomen?

Door honderden andere bedrijven te helpen met een gratis digitale marketing review. Met deze gratis digital marketing review geven wij antwoord op vragen als;

  • Kan mijn huidige Google AdWords campagne beter; meer omzet tegen minder kosten?
  • Kan de organische vindbaarheid (SEO scan) van mijn website worden verbeterd?
  • Welke mogelijkheden zijn er om meer leads, omzet en naamsbekendheid te realiseren?
  • Klopt mijn onderbuikgevoel dat mijn huidige bureau niet voldoende werk verricht?
  • Hoe kan het dat de kosten voor digitale marketing toenemen terwijl het resultaat uit blijft?

Met de digitale marketing review kijken wij kritisch naar de huidige inzet van digitale marketing en dat gaat verder dan zoekmachine marketing. Al is zoekmachine marketing onmisbaar. Wie online niet vindbaar is, bestaat niet. Het is daarom tegenwoordig enorm belangrijk om hoog in Google te staan en die toppositie met jouw bedrijf in te nemen. Wij hebben inmiddels bij 95% van de bedrijven die de review aanvroegen aangetoond dat zij omzet lieten liggen! Ontdek met onze gratis review hoe digitale marketing kan bijdragen aan meer leads, omzet en naamsbekendheid voor jouw bedrijf.

Wat ons anders maakt? Misschien onze persoonlijke benadering? Onze kennis en ervaring? Onze 150+ tevreden klanten en de klanttevredenheid van een 9.4? Nee, onze filosofie dat rendement uit het uitbesteden van digitale marketing vanzelfsprekend is. Wij bestaan om jou te laten groeien. Althans, zo denken wij er over. Ontdek hoe jij kunt groeien met onze gratis digitale marketing review.

terug

Reacties op dit artikel

Reactie plaatsen? Log in met uw account.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.