Coolblue gaat samenwerking aan met mediabureau ZIGT
27 januari 2017 13:36
Electronica(r)etailer Coolblue heeft na een marktoriëntatie ZIGT als nieuw mediabureau gekozen. ZIGT zal Coolblue adviseren en ondersteunen bij de massamediale campagnes op onder meer TV en radio in zowel Nederland als België. Belangrijk aspect in de keuze voor ZIGT was de culture fit op basis van de belangrijkste kernwaarden van Coolblue, te weten: Eigenzinnig, vrienden, flexibel en gewoon doen. Martine van Leeuwen, mediaplanner bij Coolblue zegt hierover: “Wat ons vooral aanspreekt in mediabureau ZIGT is hun transparantie. Dat sluit perfect aan bij onze kernwaarden: eerlijk, direct, open.” Daarnaast speelde de sterke ervaring van ZIGT met (r)etail in zowel Nederland als België een belangrijke rol in de keuze.
“Coolblue doet veel zaken inhouse en is daar zeer succesvol mee. Het merk zit mede door de propositie ‘alles voor een glimlach’ al in heel veel Nederlandse harten en verovert ook België. Wij zijn er trots op dat Coolblue ons gevraagd heeft om samen met hen te werken aan het verder optimaliseren van hun campagnes”, aldus Rogier Bruggeman van ZIGT.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.