Broekhuis beweegt mensen
11 mei 2017 11:49
Bij Broekhuis Peugeot Oldenzaal is sinds 1 april een nieuwe man aan het roer. Met Ton Langbroek waait er een jonge en frisse wind door de Broekhuis vestiging in Oldenzaal.
Ton was voorheen ook al werkzaam bij Broekhuis maar dan als verkoopmedewerker bij Broekhuis Volvo Assen. Na 10 jaar met veel plezier gewerkt te hebben als verkoper werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. Toen de kans zich voordeed om aan de slag te gaan als vestigingsdirecteur bij Broekhuis Peugeot in Oldenzaal heeft hij dit natuurlijk met twee handen aangepakt.
Klantbeloften Broekhuis
Broekhuis kenmerkt zich door een mensgerichte visie. Ton hierover: “De mensgerichte visie van Broekhuis is de grootste onderscheidende factor van onze organisatie. Een auto kun je bij elk autobedrijf kopen, de extra service en onze visie op de mens vind je verder nergens. Mijn streven is, samen met het hele team van Broekhuis Oldenzaal, de klant onbezorgde mobiliteit te bieden. Iedere dag werken wij vanuit onze klantbeloften en daar mag de klant ons vanzelfsprekend ook aan houden. “
Broekhuis heeft 42 vestigingen door heel Nederland en levert diverse merken. De vestiging in Oldenzaal is één van de Peugeot vestigingen van Broekhuis. Wanneer je aan komt rijden valt het grote blauwe gebouw meteen op en bij binnenkomst proef je direct een echte Broekhuis sfeer.
Innovatie
Om sterk te staan binnen de automobielbranche is innovatie en voldoen aan de wensen van de klant belangrijk. Bij Peugeot speelt innovatie een belangrijke rol. Ongeacht het model, zorgt Peugeot altijd dat de auto is voorzien van de modernste technieken. Deze technieken zorgen ook voor een vernieuwde kijk op auto’s. Waar tot voor kort auto’s alleen reden op diesel, benzine of LPG zien we nu steeds meer elektrische auto’s en zelfs auto’s die volledig autonoom kunnen rijden.
Voor de klant is er steeds meer te kiezen. Neem de Peugeot 5008, dit model is een hightech SUV met ruimte voor 7 personen. De 5008 heeft allerlei personaliseringsopties en technische vernuftigheden, zoals een speciale i-Cockpit die geheel te configureren en te personaliseren is. Voor de klant wordt het dus steeds ingewikkelder om de juiste keuze te maken. Ton geeft aan dat er voor hem een belangrijke taak is weggelegd om klanten in dit proces zo goed mogelijk te begeleiden. “Ons doel is de verwachting van de klant te overtreffen. Inmiddels ben ik een maand aan slag als vestigingsdirecteur. Ik hoop, samen met mijn team, Broekhuis Peugeot Oldenzaal nog verder uit te bouwen tot een begrip in de regio Oldenzaal”.
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.