Bedrukte koffiebekers: Jouw marketingboost in handen
3 juli 2023 13:13
Maak gebruik van bedrukte koffiebekers als effectief promotiemiddel om op te vallen en je naamsbekendheid te vergroten! Inspireer je klanten met een uniek ontwerp en geef jouw merk een stem. Onderstaand leggen we in drie punten uit waarom koffiebekers voor iedere ondernemer een onmisbaar marketingmiddel is. Hoe wil jij jouw boodschap verspreiden? It is in your hands!
- Verlengstuk van je bedrijfsidentiteit: Met de bedrukte koffiebekers van CUPSZ kun je jouw huisstijl, boodschap of merknaam op een unieke manier presenteren. Tijdens het genieten van een koffie, cappuccino of andere warme drank kunnen klanten niet om jouw boodschap heen. Koffiebekermarketing biedt een effectieve manier om je bedrijf te laten opvallen en te communiceren met je doelgroep.
- Gemiddeld 7 minuten: In vergelijking met advertenties biedt koffiebekermarketing een enorme exposure. Terwijl een advertentie in een tijdschrift gemiddeld slechts 5 seconden aandacht krijgt, heb je met een bedrukte koffiebeker maar liefst 420 seconden exposure. Een gemiddelde van 7 minuten! Bovendien loopt de persoon met de bedrukte koffiebeker vaak nog langs 6 andere personen, waardoor je boodschap nog breder verspreid wordt. Met koffiebekermarketing vergroot je dus je bereik en maak je een langere indruk op potentiële klanten.
- Innovatieve en opkomende marketingtool: Koffiebekermarketing is de nieuwste en meest innovatieve marketingtool van dit moment. Door gebruik te maken van bedrukte kartonnen koffiebekers geef je jouw bedrijf, merk of product een concurrentievoordeel. Het is een effectieve manier om op te vallen in de drukke markt en de aandacht van je doelgroep te trekken. Met koffiebekermarketing toon je je creativiteit en onderscheid je je van andere bedrijven.
Met een bedrukte koffiebeker versterk je je bedrijfsidentiteit, vergroot je je exposure en maak je een blijvende indruk op je doelgroep. Ga voorop in de markt en laat zien dat jouw bedrijf creatief en onderscheidend is!
Reacties op dit artikel
Reactie plaatsen? Log in met uw account.